srijeda, 25. prosinca 2013.

O ženama

Statistike pokazuju da žene u odnosu na muškarce lakše otvaraju profile, osjetno više lajkaju, dijele i prate na društvenim mrežama, više kupuju online, više ih piše blogove,...., jednom riječju puno su online aktivnije.

Kod žena većina mozgovnih aktivnosti se odvija između lijeve i desne polovice, dok muška glava uglavnom komunicira između prednjeg i stražnjeg dijela mozga. Upravo ta mogućnost komunikacije lijeve i desne hemisfere mozga povezana je sa intuicijom.
Intuicija je razmišljanje bez razmišljanja, tzv. dobar feeling, i žene nas tu razvaljuju. Točno znaju kad muljamo, i uvijek se čudimo kad nas skuže a tak smo dobro sve logički pripremili. To je sfera koju mi ne razumijemo a bogami niti ćemo.  
Muškarci imaju veće predispozicije u fokusiranju na određenu stvar, zatvoreniji su, manje pričljivi, teže razumijevaju emocije, pa su nam time i prijateljstva određena nadmetanjima odnosno pokazivanjem "mišića". 

Žene imaju puno veću sposobnost komunikacije, suosjećanja, pokazivanja emocija, memorije, organizacije, otvorenosti i multitaskinga (rada više stvari odjednom).
Emocionalna inteligencija i socijalne vještine moćna su snaga buduće ženske kreativnosti. 

Ako se vratimo na temeljne pojmove novih tehnologija: otvorenost, povezivanje, dijeljenje, komunikacija, analitika,....., strah me reći, ali dolazi vrijeme žena.
Žene neće samo više koristiti nove tehnologije nego će ih i bolje razumjeti, a samim time polako preuzimati dominaciju. "Domino" žene. Frkica momci, a?


Socijalne mreže bit će iznimno važne u svim sferama života, društva, ekonomije,.... Samo nebo zna kako će to sve izgledati ali je jasno da ćemo tek početi izmišljati nove poslove budućnosti. Projekcije pokazuju da će žene izvanredno funkcionirati kao dizajneri softvera, bio-inženjerke, u digitalnim medijima, u poslovima mobilnih aplikacija,..., zapravo u svim poslovima koje će kombinirati ICT (informacijsko-komunikacijske tehnologije) i business.

Socijalne mreže sa svojim sadašnjim funkcionalnostima poput lajkanja, dijeljenja, preporuka,.., emoticons-a (smajlići i to), zapravo su jedinice i nule tj. Da i Ne.

Kad se sve te jedinice i nule lijepo obrade dobijemo i finije osjećaje. Pa i ljudska percepcija funkcionira na principu električnih impulsa. 

Kad nas ubode osa digne nam se kosa. 

Zamislite da se na modnoj pisti u novoj kupaćoj kolekciji velikog dizajnera Ljube Ćesića Rojsa izmjenjuju Škegro, Đapić i Tomac. Prvo vidite hod. Oko šalje elektronski impuls vašem mozgu, mozak ga obrađuje i vi kažete "Sviđa mi se". Potom primijetite eleganciju tijela i obline, vama se elektronski generira osjećaj "Sviđa mi se". A onda dolazi podbradak, tu dvojite ali ipak kažete "Ne sviđa mi se" i tako generirate hrpu malih elektronskih "1" ili "0" tj. "DA" ili "Ne" tj. "Sviđa mi se" ili "Ne sviđa mi se". Ogromna količina takvih impulsića profinjuje vaš osjećaj, stvara sliku i vašu odluku o pobjedniku večeri. I konačno odaberete Škegru za vašeg favorita. Škegri se od sreće što je zvijezda stvaraju samo "1" tj. "Sviđa mu se" i počinje polako gubiti kontakt sa realnošću jer nemre sve biti lijepo u životu. I onda odluči od sreće kunu vezati na njemačku marku. 

Tako nekako funkcioniraju i socijalne mreže, samo što obrađuju gomile podataka ogromnog broja ljudi.

ICT stručnjaci više nisu muški geekovi koji pimplaju po tipkovnici 25 sati dnevno u nekom mračnom kutku ne znajući da je Severina napustila Milana. ICT je alat koji zahtijeva vještinu korištenja i način primjene. 

U Europi očekuju do 2015. nedostatak od oko 900.000 ICT stručnjaka.


Muškarci su zapravo pjetlići koji se u borbi za svoj status u društvu, priznali to ili ne, vežu za kvazi pamet, uspjeh i novac. Izražavanje osjećaja za nas su dokaz slabosti i "poraz" muškosti. Od straha da pokazujemo osjećaje i potrebe za nadmetanjem mi niti ne lajkamo na fejsu. Da ne bi netko slučajno razotkrio moje "slabosti", i to javno!! U toj muškoj mučnoj borbi kontroliranja osjećaja na kraju počnemo pit i šlagirat se, tj. to nikada ni ne prestanemo raditi. 

Socijalne mreže su svijet žena.
Dijeleći svoje postove na fejsu najveću podršku i to bezrezervnu sam dobio od žena. Njima to nije bio problem, dok je većina muškića sve što misli o mojem blogu zadržala za sebe.


To je bila zgodna spoznaja.


Kada sam počeo pisati blog uvjerio sam se da to radim iz nekog svojeg bunta ali i stare želje da nešto pišem. Mislio sam da mi je to jedina motivacija.
Brzo sam skužio da to nije baš tako. Nakon par nevinih postova sam kao pravi macho čučao ispred ekrana da vidim ima li neki novi lajk na moj post tj. da li se moj društveni status poboljšao.

Kažu da muškarci sve što rade rade zbog žena, pa sam tako morao napisati post o ženama.
Ovaj puta samo u smislu novih tehnologija.

Love, amour, amore, 
любовь, Liebe,.....


Žene! Blogom ste dane!



Nema komentara:

Objavi komentar